ولگاریس یک خانواده ابداغ از منطقه اپیروس یونان بود. این که آیا خانواده ولگاریس کرفو و خانواده Voulgaris از جواهرات ایتالیایی Bulgari از Epirus با همان خط پدری مشترک هستند ، مشخص نیست ، اما شمارش استفانوس ولگاریس انکار کرد که خانواده بلغاری خانواده جواهرات ایتالیایی از نظر سلسله شناسی با خانواده Vulgaris از ارتباط دارند. کورفو. [6] براساس تواریخ خانواده Voulgaris که در ونیز کورفو نوشته شده است ، "خانواده ولگاریس سنت اسپیریدون کرفو" از چهره های سلطنتی مردمان بربر از رودخانه ولگا سرچشمه می گیرد ، که "سرانجام در موزیا در نزدیکی کوه های هموس واقع در بلغارستان ساکن شدند". بنابراین پدر بنیانگذار این خانواده به عنوان شاهزاده "قبیله" (صربستان صربستان) استیفن لازارویویچ در شهادت قرن شانزدهم این خانواده توصیف شد و با گرفتن پناهندگی در جزیره ونیزی کورفو چنین شد. مدل تمام برند ها را می توانید در

گلدبرند مشاهده کنید. در ادامه با

بلاگتن همراه باشید

بنیانگذار برند بولگاری

بنیانگذار نام تجاری Bulgari Sotirios Voulgaris است (یونانی: Σωτήριος Βούλγαρης، تلفظ [soˈtirʝos ˈvulɣaris]) که در مارس 1857 به دنیا آمد و از دهکده اپییروس پارامیوتیا ، بزرگترین مرکز ابریشم در بالکان به دنیا آمد. وی یکی از یازده فرزند پدرش جورجیوس وولگاریس (1823 - 1823) و مادر ارمنی او النی استرنگاریس بود. در سال 1881 ، سوتیریوس بولگاری به رم نقل مکان کرد و در سال 1884 اولین فروشگاه خود را از طریق Sistina 85 افتتاح کرد. در سال 1888 ، او با آرمانه النی باسیو ازدواج کرد که با وی شش فرزند داشت: کنستانتین-جورجیوس (1889-1973) ، لئونیداس-جورجیوس ( 1890-1966) ، ماریا آتنا (1891-1976) ، صوفیا (1893-1908) ، الکساندرا (1895-1984) و اسپیریدون (1897-1932)؛ لئونیداس-جورجیوس پدر رئیس فعلی شرکت ، پائولو بلغاری است. در سال 1905 ، وی از فروشگاه Via Condotti پرده برداشت که پرچمدار این شرکت شود. بلغاری در سالهای آغازین خود به قطعات نقره ای معروف بود که عناصری از هنر بیزانس و اسلامی را قرض می گرفتند و آنها را با نقوش گل و گیاه ترکیب می کرد. در آن زمان ، پاریس نقطه اوج مد و خلاقیت بود و روند آن در دهه ها روی طرح های Sotirio تأثیر داشت: جواهرات اوایل دهه 20 با تنظیمات Art Deco پلاتین مشخص می شدند در حالی که نمونه های دهه 30 دارای نقوش الماس هندسی بودند - که گاه به صورت ترکیبی با رنگ ها قرار می گرفتند. سنگهای قیمتی جواهرات قابل تبدیل نیز در این زمان محبوب بودند ، و یکی از قطعه های اصلی Bulgari Trombino بود ، یک حلقه کوچک به شکل ترومپت

برند پوملاتو .

در سال 1932 ، سوتیریو درگذشت و شغل خود را به دو پسرش ، جورجیو (1969-1890) و تانتینو (1989-1989) ، که هرکدام علاقه زیادی به سنگهای قیمتی و جواهرات داشتند ، واگذار کرد. در طول جنگ جهانی دوم ، بیشتر جواهرات جدید از طلا ساخته می شدند ، زیرا سنگهای قیمتی کمیاب بودند ، و طرح ها احساس طبیعی تری پیدا می کردند. با نزدیک شدن دهه 1940 ، بلغاری ساعت دستبند Serpenti را معرفی کرد.

فروشگاه گل سرسبد Bulgari Via Condotti

دهه 50 و 60: انقلاب رنگی و دولچه ویتا

در دهه 50 برخی از مشتریهای مشهور بولگاری شامل الیزابت تیلور ، آنا مگنانی ، اینگرید برگمن و جینا لولوبریگیدا در حالی که روم با استودیوی Cinecittà شهرت "هالیوود بر روی تیبر" را بدست آورد.

در همین زمان ، بلغاری به سبکی جدید رفت. رونق پس از جنگ شاهد بازگشت به مواد گرانبها ، به ویژه فات سفید پوشیده از الماس بود. در دهه 50 ، بلغاری اولین سینه های گل خود را با نام لرزیدن به دلیل لک لک های الماس لرزاند. در اواخر دهه 50 ، بلغاری شروع به ایجاد نقوش خود نمود و شکل های متقارن ساختاری و متقارن را در ستون های طلای زرد با سنگهای قیمتی درخشان معرفی کرد - برای رنگ خود به جای ارزش ذاتی انتخاب شدند. در میان این جواهرات چند رنگ ، برشهای کابوچون نوآوری دیگری بود. این قطعات جدید فاصله ای چشمگیر از طراحی کلاسیک پاریسی بود مانند

برند گوچی .

یک فروشگاه Bulgari در باکو ، جمهوری آذربایجان

پس از مرگ جورجیو در سال 1966 ، پسرش جیانی این شرکت را به عنوان مدیرعامل با پسر عموی خود مارینا رهبری کرد.

دهه 70: خلاقیت التقاطی و گسترش جهانی

در دهه 1970 فروشگاه های بولگاری در نیویورک ، ژنو ، مونت کارلو و پاریس افتتاح شدند. این دوره با آغاز جیانی به عنوان رئیس و مدیرعامل ، آغاز گسترش بین المللی این گروه است. تعدادی نقوش جدید باعث شده است که اولین جواهرات آنها نیز شناخته شود جواهرات به دلیل اشکال زاویه ای ، رنگ های قوی ، عناصر بیضی شکل با کابین ها ، زنجیرها و ساتوهای ماکسی شناخته می شوند ، در حالی که استفاده غالب از طلای زرد باعث می شود قطعات قیمتی هر چه بیشتر پوشیدنی شوند و تبدیل به در سال 1977 ، Bulgari با راه اندازی ساعت BVLGARI BVLGARI وارد دنیای طوفان شد. در آن زمان ، جیانی با تمرکز روی طراحی محصول ، تعمیرات اساسی این شرکت را بر عهده داشت.

دهه 80: جواهرات Prêt-à-porter

در اوایل دهه 80 ، برای نظارت بر تمام تولید ساعت های Bulgari ، Bulgari Time در سوئیس تأسیس شد. در سال 1984 ، پائولو و نیکولا بلغاری ، پسران جورجیو ، به ترتیب رئیس و نایب رئیس شدند در حالی که خواهر و برادرشان ، Francesco Trapani ، مدیر اجرایی شد. در سال 1985 ، جیانی به عنوان مدیرعامل استعفا داد و در سال 1987 ، پس از فروش ، تجارت خانوادگی را ترک کرد در

برند تیفانی نیز ممکن است همچین اتفاقی را مشاهده کنید.


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها